Si esteu interessats en formar part de les seccions esportives de la Fundació CET10, podeu omplir aquest formulari i en breu ens posarem en contacte amb vosaltres.

El teu nom i cognom (obligatori)

El teu email (obligatori)

El teu telèfon

Quin esport t'interessa?
PatinatgeFutbol SalaBàsquetRítmicaTrampolíTennis

El teu missatge

He llegit i accepto la política de privacitat

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES. Responsable: CET10 (FUNDACIO PRIVADA CATALANA CET 10) Finalitats: a) Activitats comercial per diferents mitjans i canals de comunicació d’iniciatives i serveis d'entitats CET10 i col•laboradors, b) Gestionar les sol•licituds relacionades amb qualsevol iniciativa d'entitats de CET10 i col•laboradors. Legitimació: Consentiment de l'interessat.
Destinataris: Es preveu, si s'escau, la comunicació de les dades de l'interessat a l'entitat de CET10 responsable de l'activitat sol•licitada. Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades o oposar-se al tractament dels mateixos o a alguna de les finalitats, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades al link de política de privacitat.

Veure aquí la política de privacitat