Claudi Llobet: “Quan un grup canta i balla junt es produeix una gran cohesió”

Fa 20 anys que en Claudi Llobet compagina la seva carrera com a professor d’animació i danses en l’àmbit del lleure amb la seva professió de músic. Recentment, el seu grup de música és La Tresca i la Verdesca, que ha guanyat el Premi Enderrock 2018 de la Crítica com a Millor Disc de Música Familiar per la música que han compost per a l’espectacle “La nena dels pardals“,

Entrevista a Quico Tur, tennista

Li agradava el futbol, però fa 20 anys, l’any 1998, després d’un accident de moto, va agafar per primera vegada una raqueta i aquesta es va convertir en la millor aliada en el seu procés d’adaptació a la cadira de rodes. El tennis l’ha portat a participar en quatre Jocs Paralímpics. Quico Tur ha estat cinc cops Campió d’Espanya (2003, 2006, 2007 i 2009) i cinc cops Campió del Màster Nacional, on juguen els 8 primers tennistes en cadira de rodes d’Espanya.

Entra per saber més

“La sonrisa verdadera”: Relat d’un viatge a través de la mirada d’un autista cec

En Sergi Aznárez va néixer sense globus oculars i amb sis anys li van diagnosticar un trastorn d’espectre autista. Malgrat tot, al costat del seu germà, Juanma, que diu que el millor d’ell mateix ha crescut amb en Sergi, ha protagonitzat un viatge al Marroc en un tàndem. Aquesta aventura ha estat recollida en un documental “Be my brother” i en el llibre La sonrisa verdadera”

Emilio Ruiz: Ens queda molt a aprendre de la persona amb Síndrome de Down

Emilio Ruiz Rodríguez és psicòleg i assessor psicopedagògic de la Fundació Síndrome de Down de Cantàbria, una fundació que el seu objectiu és millorar les condicions de vida de les persones amb síndrome de Down a la Regió Autònoma de Cantàbria i afavorir la seva integració en tots els àmbits de la societat als quals puguin tenir accés. Emilio Ruiz comparteix la seva àmplia experiència en la tasca d’inclusió dels nens i nenes amb síndrome de Down.