En aquesta pàgina podreu veure les fotos que anem penjant d’aquest estiu.

Entreu a la vostra escola o activitat:Fotos

COLÒNIES PERE IV – STA MARIA BELLPUIG

CAMPUS FUTBOL SALA LA PALMERA

CAMPUS EL GRAN REPTE

7 Comments

1. Eric de Illana (Pere IV 1C) llegó ayer de las colonias super feliz por la experiencia vivida.

Éric no para de contarnos cosas, las canciones, los bailes y se le nota más seguro en si mismo.

Muchas gracias por vuestro estupendo trabajo y por tratar a nuestros hijos con tantas ganas y tanto cariño, en especial a Julia que era la encargada de su grupo.

Un abrazo a todos.

Kiko y Miriam

• Hola Kiko y Miriam, muchísimas gracias por hacernos llegar estas palabras. Todo lo que expresas es nuestra razón de ser, así que nos haces inmensamente felices! Trasladaremos vuestros comentarios a todo el equipo y en especial a Júlia 🙂 ¡Feliz verano a toda la familia!

2. Hola. Estic intentant veure les fotos de l’escola Provençals, i no hi ha manera. O no en veig cap o quan consegueixo veure fotos hi ha com 600 pagines de fotos i son totes barrejades de colonies, casals, i de totes les escoles.
    Hi ha alguna manera de veure sols les de l’escola del meu fill? I si es pot com ho he de fer, perque no soc capaç.
    Gracies

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps requerits són obligatoris.

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES. Responsable: CET10 (FUNDACIO PRIVADA CATALANA CET 10 ,S.L.) Finalitats: a) Activitats comercial per diferents mitjans i canals de comunicació d’iniciatives i serveis d'entitats CET10 i col•laboradors, b) Gestionar les sol·licituds relacionades amb qualsevol iniciativa d'entitats de CET10 i col·laboradors. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: Es preveu, si s'escau, la comunicació de les dades de l'interessat a l'entitat de CET10 responsable de l'activitat sol·licitada. Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades o oposar-se al tractament dels mateixos o a alguna de les finalitats, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades al link de política de privacitat.

Publicar comentari