Campionat de Catalunya de Trampolí 2017

El dissabte dia 16 de desembre, al poliesportiu de la Verneda de Barcelona, es va celebrar el Campionat de Catalunya de Trampolí 2017 en el que l’equip de la Fundació CET10, dirigit pel Marc Piñol, va obtenir molt bons resultats.

Cal destacar:

• L’excel·lent actuació i victòria a trampolí de categoria júnior, del Xavi Fontanillas que actualment entrena al CAR de Sant Cugat.
  • El 1er. lloc obtingut per l’equip de categoria sots-14 en doble minitrampolí format per: Biel i Julen Vilarnau,
Entra per saber més

25è campionat del Món de Trampolí per grups d’edats (WAGC).

Un cop més hem de parlar de la gran actuació del nostre gimnasta EUGENI DE VROE SIMÓ.

Amb 99.545 punts, l’Eugeni ha obtingut la meritòria 13a plaça del grup 15-16 anys, d’un total de 84 participants que formaven la categoria.

La competició s’ha celebrat a Sofia del 16 al 19 de novembre, han participat més de 900 gimnastes dels cinc continents al impressionant pavelló de la capital búlgara Arena Armeec.

El domini d’aquesta modalitat ha estat clarament de Rússia guanyant un total de 30 medalles,

CAMPIONAT D’ESPANYA DE TRAMPOLÍ: Valladolid 12-14 d’octubre de 2017

El cap de setmana del 14 d’octubre es va disputar, al poliesportiu Pisuerga de Valladolid, el campionat d’Espanya de Trampolí.

CET10 hi va participar amb tres gimnastes:

• EUGENI DE VROE
  • XAVI FONTANILLAS
  • BIEL VILARNAU

Actualment tant l’Eugeni com el Xavi entrenen al CAR de Sant Cugat (Barcelona), mentre el Biel ho fa al CEM Bac de Roda amb la resta de l’equp de la secció de Trampolí de la Fundació CET10.

Entra per saber més

La secció de Trampolí de la Fundació CET10 al 43é Campionat d’Espanya de Trampolí 2016

La secció de Trampolí de la Fundació CET10 va viatjar amb el seu tècnic, MARC PIÑOL, fins a Guadalajara, on es va celebrar el 43è campionat d’Espanya de Trampolí.

Els resultats més destacats van ser la 6a posició de Trampolí a nivell 5 d’ EUGENI de VROE que tot i ser el favorit per guanyar el campionat, una errada en el exercici lliure el va fer baixar de posicions  i també 7a posició a doble minitrampolí nivell 6 de XAVI FONTANILLAS.

Entra per saber més

La secció de Trampolí de la Fundació CET10 a la Final de Copa catalana de Trampolí

Dissabte dia 11 de juny es va celebrar la Final de Copa Catalana de Trampolí a l’Associació Sant Martí Esport, organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica.

Una competició que consta de 4 fases, 3 d’elles celebrades a Manresa i aquesta última a Barcelona.

L’equip de la Fundació CET10 el formaven els 13 gimnastes components de la secció de trampolí que anomenem a continuació:

Xavi Fontanillas: 2n a TRP (nivell A)

Biel Vilarnau: 2n a MTR i DMT i 3r a TRP (nivell A)

Eva Febrero: 2a a MTR (nivell B)

Miquel Naveira: 3r a TRP i 3r DMT (nivell B)

Aina Cano

Alex Allué

Joan Morales

Julen Vilarnau

Laia i Valeria Carretero

Marti Mayoral

Martina Gonzalez

Paula Aguilera

Entra per saber més

La Fundació CET10 a la final de Copa Catalana de Trampolí a l’Associació Sant Martí Esport

L’equip de CET10 el formaven els 13 gimnastes components de la secció de trampolí que anomenem a continuació:

Xavi Fontanillas: 2n a TRP (nivell A)

Biel Vilarnau: 2n a MTR i DMT i 3r a TRP (nivell A)

Eva Febrero: 2a a MTR (nivell B)

Miquel Naveira: 3r a TRP i 3r DMT (nivell B)

Aina Cano

Alex Allué

Joan Morales

Julen Vilarnau

Laia i Valeria Carretero

Marti Mayoral

Martina Gonzalez

Paula Aguilera

Els èxits de les 6 Seccions Esportives de la Fundació CET 10

Ha acabat l’any 2015 i amb això arriba l’hora de fer un petit balanç del què ha estat la temporada en les sis seccions esportives de la Fundació Cet 10: la de futbol sala, bàsquet, patinatge artístic, gimnàstica rítmica, tennis i el trampolí on hi entrenen 301 esportistes, dins dels quals hi trobem 21 equips de competició i uns 70 participants d’esport individual.

Última fase de la Copa Catalunya de Trampolí

El passat dissabte dia 6 de juny es va celebrar la 4a i última fase de Copa Catalana de trampolí organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica.

La secció de CET10 va participar amb els següents gimnastes en diferents categories i nivells, aconseguint molt bons resultats en tots els aparells. Enhorabona a tots els nostres gimnastes:

ALEX ALLUÉ

XAVIER FONTANILLAS