CET10 futbol sala pioner amb la nova metodologia Smartfutsal

El futbol sala de CET10 començarà aquest 2018 amb una novetat molt important. Serà l’entitat pionera a nivell mundial en aplicar la Metodologia Smartfutsal als més de 1.400 jugadors i jugadores que practiquen aquest esport. La nova metodologia Smartfutsal és un nou sistema d’aprenentatge basat en la neurociència i el treball cognitiu per crear jugadors i jugadores més intel·ligents i ràpids.

CET10 a la Gala Trofeu Campions de “Mundo Deportivo” 2017

Mundo deportivo, el passat 27 d’octubre, va fer un homenatge als clubs catalans que van ser campions de les seves respectives lligues al XXXIV Trofeu Campions que es va celebrar a l’Hotel Rei Juan Carlos I de Barcelona.

Més de 700 persones van ser presents a la gala que homenatjava als 271 equips que van rebre el merescut guardó al seu treball i esforç de la passada campanya. Dins els premiats es trobaven els nostres equips de la Fundació CET10: el sènior A,

I Torneig Femení Futsal Reis 2017

Els dies 2,3 i 4 de gener, sis equips de la categoria cadet/juvenil femení varen participat en el I Torneig femení futsal de Reis organitzat per la Fundació CET10.

Entre els punts a destacar, el gran nivell i excel·lent ambient el creat pels equips participants en el pavelló del CEM Bac de Roda.

Felicitar a les campiones: CET10 A, en una final igualada contra l’Eixample,

Entra per saber més

CET10 present a la Gala Trofeu dels Campions d'”El Mundo Deportivo”

L’Hotel Juan Carlos I de Barcelona va acollir el passat Divendres 4 de Novembre la 33a edició de la ‘Nit dels Campions’, tradicional festa poliesportiva d’homenatge a entitats i esportistes catalans, campions a la temporada anterior, organitzada pel diari Mundo Deportivo.

Fins a 33 disciplines esportives van ser premiades a la gala, entre elles el futbol sala i, en concret, el nostre equip cadet juvenil femení de l’AEE INSTITUT ICÀRIA-CET10 que va ser campió del Grup 1 de la Primera Divisió a la passada Temporada 2015-2016.

Entra per saber més

CET10 FS-AEE Institut Icària campiones de 1a Divisió Cadet Juvenil Femení de Futbol Sala

L’equip cadet juvenil femení de futbol sala de l’AEE Institut Icària s’ha proclamat campió de la 1a Divisió Cadet Juvenil Sala, després de guanyar el partit de l’última jornada disputat aquest diumenge 29.

En el seu primer any competint a nivell federat, on l’objectiu principal era el d’adapatar-se a aquesta nova competició després d’haver jugat els anteriors 5 anys en competició escolar, l’equip ha treballat moltíssim i ha estat durant tota la temporada a la part alta de la classificació,