Emilio Ruiz: Ens queda molt a aprendre de la persona amb Síndrome de Down

Emilio Ruiz Rodríguez és psicòleg i assessor psicopedagògic de la Fundació Síndrome de Down de Cantàbria, una fundació que el seu objectiu és millorar les condicions de vida de les persones amb síndrome de Down a la Regió Autònoma de Cantàbria i afavorir la seva integració en tots els àmbits de la societat als quals puguin tenir accés. Emilio Ruiz comparteix la seva àmplia experiència en la tasca d’inclusió dels nens i nenes amb síndrome de Down.

Fundació CET10 i el projecte Patis Escolars Oberts al Barri

No et perdis l’entrevista que han fet des de l’Ajuntament de Barcelona a la nostra companya Lorena Bernal, actualment dinamitzadora territorial del projecte Patis Escolars Oberts al Barri i responsable de quatre districtes de Barcelona, entre ells Ciutat Vella. La Lorena és monitora i directora de lleure titulada, llicenciada en educació primària i amb un màster de recerca en educació especialitzada en art, cos i moviment. Des de fa 5 anys treballa a la Fundació CET10,

Entra per saber més

Sylvia Comas, instructora de mindfulness i autora del llibre “Bombolles de pau”, ens explica com ensenyar el mindfulness als infants

Sylvia Comas, una de les fundadores de l’Institut Mindfulness de Barcelona i experta en l’aplicació d’aquesta tècnica fins i tot als més petits, ens dóna una sèrie de pautes i d’exercicis de mindfulness per fer a l’aula i a casa amb els nostres fills i gaudir dels grans avantatges d’entrenar l’atenció en el moment present.

Entra per saber més

Alba Castellví: “Educar sense cridar”

Alba Castellví, educadora i sociòloga, dona xerrades i tallers a diferents escoles i entitats de Catalunya, així com assessorament personalitzat per millorar els recursos i proporcionar noves eines que mares i pares tenen per educar. El seu objectiu també és que, en aprendre a acompanyar els infants amb serenitat i confiança, siguem capaços de construir junts un món millor per a tots.