Entrevistem a Xavi Prat, director de la Fundació CET10

“Intentem que tots els nostres projectes destaquin pels valors educatius enfront dels resultadistes. Per aquest motiu el tracte amb les persones que formen part d’aquests projectes es cuida al màxim. El nostre equip de treball és el principal actiu i, per tant, la formació continuada es prioritza.”

Teresa Lleixà, doctora en ciències de l’educació i membre del Consell Assessor de Cap Infant Sense Esport

“Quan està ben enfocada la pràctica esportiva fa aprendre nens i nenes a conviure, a respectar els altres, a cooperar i a ser solidaris”

L’esport és bàsic per combatre el sobrepès, l’obesitat, així com les malalties que se’n deriven. Menys reconegut, però encara més important, és el desenvolupament cognitiu, afectiu i emocional que facilita en els nens i nenes,  com també la millora del rendiment escolar. Ens ho explica Teresa Lleixà, doctora en ciències de l’educació de la Universitat de Barcelona i membre del Consell Assessor de Cap Infant Sense Esport de la Fundació CET 10, investigadora i autora de diferents obres relacionades amb la pràctica esportiva.