La vivència d’allò que significa realment treballar per la igualtat d’oportunitats

Treballem per la igualtat d’oportunitats: A la Fundació CET10 s’imparteixen cursos de monitor/a d’educació en el lleure adaptat. I per primera vegada, aquests alumnes s’han trobat en diverses ocasions amb alumnes d’un altre curs per a monitors que ja treballen com a tals per a realitzar plegats diferents activitats. Aquesta experiència innovadora ha resultat molt enriquidora per a tots.

CET10 futbol sala pioner amb la nova metodologia Smartfutsal

El futbol sala de CET10 començarà aquest 2018 amb una novetat molt important. Serà l’entitat pionera a nivell mundial en aplicar la Metodologia Smartfutsal als més de 1.400 jugadors i jugadores que practiquen aquest esport. La nova metodologia Smartfutsal és un nou sistema d’aprenentatge basat en la neurociència i el treball cognitiu per crear jugadors i jugadores més intel·ligents i ràpids.

L’Escola Lexia i la Fundació CET10 donen una oportunitat de feina com a monitors de suport a joves amb diversitat funcional

A finals de l’any, concretament en el mes de novembre del 2015, la Fundació CET10 va signar un acord amb l’Escola Lexia, un centre dedicat a l’atenció d’alumnes amb diversitat funcional (NEE) des de l’any 1970. Fruit d’aquesta cooperació amb l’Escola Lexia un grup d’alumnes d’aquest centre realitzen a la Fundació CET10 el Curs de Monitor d’Educació en el Lleure Adaptat i Exclusiu per convertir-se en monitors de suport.

El rol del coordinador d’escola itinerant: Experiències en primera persona

Josep Ramon Fernández Díaz, coordinador d’escola itinerant de la Fundació CET10, ens explica què significa la seva tasca en el dia a dia afrontant realitats i comunitats diferents en cada escola on treballa.

“On hi ha mancances de tipus funcional i/o psicològica l’equip de monitoratge fa servir els recursos per fer-les minvar fins a construir un espai on poder incloure totes les persones”