La vivència d’allò que significa realment treballar per la igualtat d’oportunitats

Treballem per la igualtat d’oportunitats: A la Fundació CET10 s’imparteixen cursos de monitor/a d’educació en el lleure adaptat. I per primera vegada, aquests alumnes s’han trobat en diverses ocasions amb alumnes d’un altre curs per a monitors que ja treballen com a tals per a realitzar plegats diferents activitats. Aquesta experiència innovadora ha resultat molt enriquidora per a tots.

Campionat de Catalunya de Trampolí 2017

El dissabte dia 16 de desembre, al poliesportiu de la Verneda de Barcelona, es va celebrar el Campionat de Catalunya de Trampolí 2017 en el que l’equip de la Fundació CET10, dirigit pel Marc Piñol, va obtenir molt bons resultats. Cal destacar: L’excel·lent actuació i victòria a trampolí de categoria júnior, del Xavi Fontanillas que actualment entrena…

CET10 futbol sala pioner amb la nova metodologia Smartfutsal

El futbol sala de CET10 començarà aquest 2018 amb una novetat molt important. Serà l’entitat pionera a nivell mundial en aplicar la Metodologia Smartfutsal als més de 1.400 jugadors i jugadores que practiquen aquest esport. La nova metodologia Smartfutsal és un nou sistema d’aprenentatge basat en la neurociència i el treball cognitiu per crear jugadors i jugadores més intel·ligents i ràpids.

Alba Castellví: “Educar sense cridar”

Alba Castellví, educadora i sociòloga, dona xerrades i tallers a diferents escoles i entitats de Catalunya, així com assessorament personalitzat per millorar els recursos i proporcionar noves eines que mares i pares tenen per educar. El seu objectiu també és que, en aprendre a acompanyar els infants amb serenitat i confiança, siguem capaços de construir junts un món millor per a tots.