3a edició del Cap nen s’ofega 2017

“Els ofegaments a l’aigua són la segona causa de mort en menors de 14 anys” El dissabte 17 de juny al CEM BAC DE RODA va tenir lloc la 3a edició del #capnensofega, una jornada sobre prevenció d’accidents a l’aigua per a famílies i infants amb una classe teòrica, jocs i tallers pedagògics i una classe…

Jesús Guillén: “L’exercici físic millora el rendiment acadèmic”

Jesús Guillén és el creador del blog Escuela con Cerebro que presenta i analitza les darreres investigacions relacionades amb neuroeducació, per així contribuir a donar-les a conèixer i poder optimitzar els processos d’aprenentatge dels infants i adolescents a l’escola. Té més de dos milions i mig de visites i gairebé 35.000 seguidors. Professor del postgrau de Neuroeducació de la Universitat de Barcelona, Jesús Guillén és també un enamorat de l’exercici físic i dels beneficis que té sobre el cervell i l’educació integral dels infants.

César Bona – Mestre elegit entre els 50 candidats al Global Teacher Price

Ens ha costat poder parlar amb ell, perquè la vida li va canviar, gairebé d’un dia per l’altre, quan va ser nominat candidat per obtenir el Teacher Price. César Bona és un mestre saragossà que s’ha fet famós per haver estat elegit com un dels 50 candidats al Global Teacher Prize, el premi Nobel dels professors, una distinció que concedeix la Fundació Varkey Gems, amb una dotació d’un milió de dòlars. Tot i així, la seva humilitat està fora de tot dubte i la seva passió quan parla dels infants i la seva educació segueix intacte.

Quin és el millor sopar en funció del que els infants han dinat a l’escola?

Victòria Monserrate és la nutricionista d’Endermar, una empresa que fa més de 40 anys que s’ocupa de dissenyar i cuinar els menús a diferents escoles de Catalunya. De fet serveix uns 18.000 menjars cada dia adaptant-se a les necessitats de cada infant en funció de la seva salut i religió. Aquesta experta en alimentació ens indica com hem de preparar el sopar en funció del que els nostres fills i filles han dinat al migdia, i així aconseguir una dieta equilibrada.