Seccions esportives a la Fundació CET10

Els èxits de les 6 Seccions Esportives de la Fundació CET 10

Ha acabat l’any 2015 i amb això arriba l’hora de fer un petit balanç del què ha estat la temporada en les sis seccions esportives de la Fundació Cet 10: la de futbol sala, bàsquet, patinatge artístic, gimnàstica rítmica, tennis i el trampolí on hi entrenen 301 esportistes, dins dels quals hi trobem 21 equips de competició i uns 70 participants d’esport individual.

menjadors escolars un espai on educar

Menjadors escolars: un espai on educar

Adquirir uns hàbits alimentaris saludables durant la infància facilita mantenir-los d’adult i contribueix a prevenir moltes malalties i trastorns. Per això, convé que el menjador de l’escola es converteixi en un espai educatiu on es pugui posar l’accent en els aspectes més importants a tenir en compte per assegurar una nutrició equilibrada i uns costums que afavoreixin una bona convivència. A l’Escola Maquinista de Barcelona s’ha implementat un original sistema per treballar aquests aspectes.