Obesitat infantil Fundació CET10

Interessants i preocupants conclusions d’un estudi recent de la Fundació CET10 sobre l’obesitat infantil

“Un 49,4% dels nens passen entre dues i tres hores al dia davant una pantalla.”

L’obesitat i el sobrepès són trastorns cada dia més freqüents entre la població infantil. L’Organització Mundial de la Salut (OMS) ha llançat l’alarma sobre aquest problema mundial que en l’última dècada ha augmentat de manera vertiginosa, ja que posa en risc la salut dels nens.

Escola de trampolí - Fundació CET10

Els petits grans atletes de l’Escola de Trampolí de CET10

Eugeni de 12 anys, campió d’Espanya de Trampolí: “El que més m’agrada d’aquest esport és que aconsegueixes fer coses que ni t’imagines que pots fer.”

L’Escola de Trampolí de CET10 funciona des del 2008 i té 25 nens, alguns d’ells com en Xavi i l’Eugeni -campió d’Espanya en la seva categoria-  que estan al CAR de Sant Cugat per competir. També ho fa des de fa anys Marc Piñol, el seu entrenador a l’escola de CET10.